کمیسیون صنایع حقوق دولتی معادن در سال آینده را تعیین کرد-راهبرد معاصر
تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب

کمیسیون صنایع حقوق دولتی معادن در سال آینده را تعیین کرد

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس جزئیاتی از مصوبه این کمیسیون درباره حقوق دولتی معادن در سال آینده را تشریح کرد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 20
کد خبر: ۱۷۳۸۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، مصطفی طاهری رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، در تشریح نشست امروز این کمیسیون،گفت: در جلسه امروز مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1402 درباره تولید، صنعت و ICT مورد بررسی قرار گرفت.

 نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی بند (ن) تبصره 6 بودجه 1402 را از جمله نقاط قوت برشمرد و افزود: در این بند به منظور جلوگیری از خام‌فروشی مقرر شد، صادرکنندگان مواد معدنی و... به میزانی که برای تکمیل زنجیره ارزش و تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کنند، اعتبار مالیاتی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: همچنین براساس پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن، کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 مصوب کرد که در سال آینده دولت می‌تواند خودروهای کارکرده با عمر کمتر از 5 سال وارد کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: همچنین براساس تصمیم کمیسیون تلفیق مقرر است 85 درصد مابه‌التفاوت قیمت خودرو عرضه شده در بورس و قیمتی که توسط شورای رقابت تعیین می‌شود، به دولت بازگردد و صرف حوزه حمل و نقل شود تا انگیزه خودروسازان برای مدیریت بورس کالا و گرانفروشی را کاهش دهد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه همچنین در نشست امروز مصوبات کمیسیون تلفیق درباره توسعه فیبر نوری نیز بررسی شد، ادامه داد: در سال آینده حقوق دولتی معادن همانند امسال 40 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده